2012. szeptember 10., hétfő

véletlenek nincsenek?!

egy kis látkép Bázelből, „Budáról” fényképezve ;)

na, itt el kell fordítani a fejeket balra, és úgy érthetőbb lesz... ilyenek ezek a switzik (ahogy mától hívom őket), beugranak kisgatyában a Rajnába, becsomagolják a cuccaikat egy kis műanyag lufiba, és húzzák maguk után a vizen, majd egy alkalmas pillanatban kievickélnek a partra...végül is olcsóbb, mint bkv-zni... 
drága jó édesapám pedig némi külső behatásra úgy döntött, hogy ma elhajózik Bázelbe, én meg pont a hídon álltam, és még szerencse, hogy észrevettem, hogy nekem integet ;) Grützi, apa!

2 megjegyzés:

  1. a képen valóban édesapád integet Neked... és nekünk, akik nézzük a képet? :)

    VálaszTörlés
  2. wie bitte? én állok a hídon, apa hajózik a híd alatt és én csinálom a fényképet, nekem integetett akkor, és most mindenkinek integet :)

    VálaszTörlés